Login NOK 0.00

Vanlige stilte spørsmål

Jeg mottar ikke e-post fra dere.

Dette er et ganske kjent problem med @hotmail, @gmail og @live kontoer. Vennligst sjekk din spam-mappe. Hvis du trenger å vite om bestillingen ble sendt, kan du lese dette på dine sider / dine bestillinger siden. Du vil se når ordren ble mottatt, betalt og sendt. Hvis bestillingen ikke er der, det er slettet på grunn av manglende betaling.

Jeg har en blogg, vil du sponse meg?

Vi sponser bloggere. Vi benytter et URL tracing system til å finne verdien av din blogg aktivitet. Vennligst les Om Blogg/Forum for mer informasjon.

Jeg har bestilt feil størrelse, kan jeg bytte?

Ja og Nei. Vi tilbyr retur av ubrukte produkter (noen av våre produkter er forseglet, og ved retur av disse må forseglingen være ubrutt). De returnerte produktene vil bli kreditert tilbake til din bank konto/kreditt kort eller du kan velge å motta en tilgodelapp på beløpet. Du kan selv bestille nye produkter om du ønsker det. Vennligst mer deg at vi ikke bytter direkte. Vennligst les Om Returer for mer informasjon.

Kan jeg betale med faktura?

Som hovedregel tilbyr vi ikke betaling via kreditt/faktura. Våre Norske forhandlere kan søke om kreditt/faktura etter tredje ordre. Kreditten innrømmes på grunnlag av anbefaling fra Dun & Bradstreet.

Kan jeg betalte på postoppkrav?

Nei. Vi tilbyr dessverre ikke postoppkrav. Om vi skulle ha tilbudt denne betalingsmåten ville våre priser vært vesentlig høyere.

Er moms (MVA) inkludert?

Ja. Norsk moms (MVA) er inkludert på alle ordre som sendes i Norske kroner til mottakere i Norge. For leveringer til kunder utenfor Norge er Norsk moms (MVA) ikke inkludert. Lokal moms (MVA) mellom kunder utenfor Norge og deres myndigheter er et forhold mellom dem og ikke noe vi er en part i.

Hva er typisk leveringstid?

Vi sender normalt varer innenfor 48 timer etter at betaling er mottatt og bekreftet av vårt system. Vi stenger lageret for sommerferie og enkelte Norske høytider. Hvis estimert leveringstid er lengre enn 48 timer vil du bli informert om dette. Etter at varen er sendt fra oss vil posten trenge litt tid på å bringe pakken fra oss til deg. For Norske kunder er normal frakttid 1-3 arbeidsdager. For Europeiske kunder er typisk leveringstid 2-6 dager, og for resten av verden er typisk leveringstid 5-14 dager, litt avhengig av postgangen fra Norge.

Jeg har ikke mottatt min ordre?

I 9 av 10 tilfeller er årsaken manglende betaling av ordren. Vennligst sjekk din betaling før du kontakter oss. Når vi mottar en betaling sender vi automatisk ut en e-post med bekreftelse på mottatt betaling. Vennligst merk deg at du vil motta totalt 3 e-poste fra oss vedrørende din ordre. Den første e-posten er en ordre reservasjons e-post. Den andre er en bekreftelse på mottatt betaling og den tredje er en bekreftelse på at varene er sendt. Etter at du har mottatt bekreftelsen på at varene er sendt, vennligst gi postvesenet litt tid til å bringe pakken fra oss til deg. Hvis du ikke har mottatt dine varer, og det har gått rimelig tid etter at varene er bekreftet sendt, vennligst send en e-post til ##EMAIL##. For raskere saksbehandling vennligst oppgi ordre nummeret, din korrekte postadresse inklusive ditt navn, samt når og hvordan du betalte.
Fakta
Ordre garantert pakket :Normal produksjon
Gjenomsnittlig pakketid :mindre enn 3 dager
Piercing :3401 designs
Nese smykker :164 designs
Linser :131 designs
InkAlt

visa mastercard amex discover bank transfer PayPal Vipps
VER:2.50 GUID:57267045 SHID:10001 UID: LANG:en-US